شبکه دی

تغییر وضعیت ایمیل اکانت


بعد از ورود به صفحه کنترل پنل مراحل زیر را دنبال نمایید ، راهنمای ورود به کنترل پنل را اینجا مطالعه نمایید



1- آیتم Accounts را انتخاب نمایید.


2- آدرس ایمیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
3- به منظور غیر فعال نمودن آدرس ایمیل مربوطه، آیتم "Disable" و در صورت تمایل به فعال نمودن آن آدرس ایمیل، آیتم "Enable" را انتخاب نمایید.
4- گزینه "Apply" را انتخاب نمایید.


نوار سبز رنگ به معنای تغییر موفقیت آمیز وضعیت آدرس ایمیل است.
آخرین بروزرسانی: یکشنبه 26 آذر 1396 11:55:48
خانه | خدمات | محصولات | تماس با ما | درباره ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2018 All Right Reserved DAY Telecom Group