3/25/2023 3:27:37 PM
پارسی (Persian)
English (English)
صفحه اصلی
راهنما
سامانه پشتیبانی مشترکین دی
ورود به سامانه و خروج از سامانه
ویرایش مشخصات کاربری
ویرایش تنظیمات
تغییر رمز عبور
ارسال تیکت جدید
ارسال تیکت جدید
1- بر روی تیکت های من کلیک کنید
2- بر روی تیکت جدید کلیک کنید
3- موضوع نامه را وارد کنید
4- گروه دریافت کننده تیکت را انتخاب فرمایید مثال : پشتیبانی ، فروش و یا ..
5-در صورتی که مایل به ارسال فایل ضمیمه به همراه تیکت می باشید از این بخش فایل خود را به تیکت ضمیمه کنید
6- متن تیکت را وارد کنید
7- الویت تیکت خود را از بین سه گزینه عادی ، بالا ، پایین انتخاب نمایید.
8- بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا تیکت ارسال شود
- بعد از ارسال تیکت وضعیت تیکت به حالت فعال باقی خواهد ماند و بعد از پاسخ کارشناسان مربوطه وضعیت تیکت در حال انتظار به شما نمایان می شود
آخرین بروزرسانی:
یکشنبه
24
دی 1396 12:52:26
خانه
|
خدمات
|
تماس با ما
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2021 All Right Reserved DAY Telecom Group