در صورت نیاز به بررسی و رفع مشکل تنظیمات آدرس ایمیل مورد نظر بر روی نرم افزار آتلوک، مراحل زیر را طی نمایید : برنامه Outlook 2019 را اجرا نمایید ۱- بخش File را انتخاب نماييد.
۴- آدرس ایمیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ۵- گزینه Repair را انتخاب نمایید.
۶- آیکون مربوطه را به منظور مشاهده Advanced Options انتخاب نمایید.
۷- تیک مربوط به گزینه Let me set up my account manually را انتخاب نمایید. ۸- گزینه Repair را انتخاب نمایید.
- در پنجره پیشروی ابتدا تنظیمات Incoming mail نمایش داده می شود. تمامی موارد شامل نام کاربری، رمز عبور و ... در صورت نیاز بازبینی گردد. ۹- نام سرور ایمیل را وارد نمایید. به طور معمول بدین شکل است : mail.yourdomain ۱۰- Port دریافت ایمیل را ۱۱۰ در نظر بگیرید. ۱۱- آیکون مربوطه را به منظور مشاهده تنظیمات Outgoing mail انتخاب نمایید.
۱۲- نام سرور ایمیل را وارد نمایید. به طور معمول بدین شکل است : mail.yourdomain ۱۳- Port ارسال ایمیل را ۵۸۷ در نظر بگیرید. ۱۴- تیک مربوط به گزینه My outgoing (SMTP) server requires authentication را بزنید. ۱۵- گزینه Repair را انتخاب نمایید.
۱۶- گزینه Done را انتخاب نمایید.