شبکه دی

رفع مشکل تنظیمات آتلوک 2019


در صورت نیاز به بررسی و رفع مشکل تنظیمات آدرس ایمیل مورد نظر بر روی نرم افزار آتلوک، مراحل زیر را طی نمایید :
برنامه Outlook 2019 را اجرا نمایید
۱- بخش File را انتخاب نماييد.


۲- گزینه Account Settings را انتخاب نمایید.
۳- آیتم ...Account Settings را انتخاب نمایید.



۴- آدرس ایمیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
۵- گزینه Repair را انتخاب نمایید.


۶- آیکون مربوطه را به منظور مشاهده Advanced Options انتخاب نمایید.


۷- تیک مربوط به گزینه Let me set up my account manually را انتخاب نمایید.
۸- گزینه Repair را انتخاب نمایید.


- در پنجره پیشروی ابتدا تنظیمات Incoming mail نمایش داده می شود. تمامی موارد شامل نام کاربری، رمز عبور و ... در صورت نیاز بازبینی گردد.
۹- نام سرور ایمیل را وارد نمایید. به طور معمول بدین شکل است : mail.yourdomain
۱۰- Port دریافت ایمیل را ۱۱۰ در نظر بگیرید.
۱۱- آیکون مربوطه را به منظور مشاهده تنظیمات Outgoing mail انتخاب نمایید.


۱۲-  نام سرور ایمیل را وارد نمایید. به طور معمول بدین شکل است : mail.yourdomain
۱۳- Port ارسال ایمیل را ۵۸۷ در نظر بگیرید.
۱۴- تیک مربوط به گزینه  My outgoing (SMTP) server requires authentication را بزنید.
۱۵- گزینه Repair را انتخاب نمایید.


۱۶- گزینه Done را انتخاب نمایید.

آخرین بروزرسانی: شنبه 11 خرداد 1398 11:34:20
خانه | خدمات | محصولات | تماس با ما | درباره ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2018 All Right Reserved DAY Telecom Group