شبکه دی

نحوه ارسال تیکت


نحوه ارسال تیکت


1- بعد از ورود به بخش مدیریت بر روی آیکون مربوطه کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت کاربری شوید



2- اکانت کاربری را انتخاب کنید
3- دکمه ارسال تیکت را انتخاب کنید



4- مقدار CC را وارد کنید
5- در صورت تمایل برای نمایش Bcc بر روی لینک کلیک کنید و مقدار را وارد کنید
6- موضوع را وارد کنید
7- گروه را انتخاب کنید
8- کارشناس را انتخاب کنید
9- در صورت تمایل برای ارسال ایمیل داخلی بین اعضاء تیک گزینه ایمپورت را انتخاب کنید
10- برای پیوست تصاویر و یا اسناد به محتوای ایمیل بر روی پیوست فایل کلیک کنید و به وسیله Browse سند مورد نظر را انتخاب کنید
11- متن تیکت را وارد کنید
12- الویت تیکت را از میان " عادی " , " بالا " , " پایین " انتخاب کنید
13- وضعیت تیکت را بعد از ارسال از میان " فعال " , " در انتظار " , " بسته شده " , " قفل شده " انتخاب کنید
14- بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا تیکت ارسال شود

آخرین بروزرسانی: شنبه 21 بهمن 1396 15:51:48
خانه | خدمات | محصولات | تماس با ما | درباره ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2018 All Right Reserved DAY Telecom Group