ایجاد اکانت کاربری
1- بعد از ورود به بخش مدیریت بر روی آیکون مربوطه کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت کاربری شوید
2- آیکون " ایجاد کاربر " را انتخاب کنید
3- سطح کاربری را از میان مشتری و مدیر برگزنید
توجه: در صورتی که سطح کاربر مدیر انتخاب شود گروه را انتخاب کنید
4- پست الکترونیک را وارد کنید
5- پست الکترونیک یدک را وارد کنید
6- شناسه مستعار را انتخاب کنید
7- نام و نام خانوادگی را وارد کنید
8- نام شرکت یا سازمان را وارد کنید
9- کد ملی را وارد کنید
10- تلفن را وارد کنید
11- در صورت تمایل بر روی لینک " افزودن تلفن (2) " کلیک کنید و تلفن دوم را وارد کنید
12- تلفن همراه را وارد کنید
13- در صورت تمایل بر روی لینک " افزودن تلفن همراه (2) " کلیک کنید و تلفن همراه دوم را وارد کنید
14- دورنگار را وارد کنید
15- در صورت تمایل بر روی لینک " افزودن دورنگار (2) " کلیک کنید و دورنگار دوم را وارد کنید
16- کشور را انتخاب کنید
17- استان را انتخاب کنید
18- شهر را انتخاب کنید
19- کد پستی را وارد کنید
20- آدرس را وارد کنید
21- آدرس وب سایت را وارد کنید
22- در صورتی که مایل به فعال سازی فوری کاربر ساخته شده هستید تیک این قسمت را بگذارید
23- بر روی دکمه ایجاد کاربر کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شوند