شبکه دی

ساخت ماژول گفتگو


ساخت ماژول گفتگو



1- بعد از ورود به بخش مدیریت با کلیک بر روی گفتگو وارد بخش گفتگو شوید



2- آیکون متدها را انتخاب کنید



3- آیکون افزودن متد را انتخاب کنید



4- عنوان را وارد کنید
5- عنوان مستعار را وارد کنید
6- زبان را برگزینید
7- آدرس صفحه ای را که تمایل به قرار دادن تصویر ماژول گفتگو در آن را دارید دقیق وارد کنید
8- در صورت تمایل تصویر پنجره گفتگو را مطابق اندازه خواسته شده بارگذاری نمایید ، در صورتی که با این قسمت آشنا نیستید آن را خالی بگذارید



9- تیک وضعیت آنلاین را بگذارید
10- محتوا و یا تصویری که در این قسمت وارد می نمایید هنگامی که کارشناسان مربوطه در وضعیت آنلاین قرار بگیرند نمایش داده خواهد شد
11- در صورت تمایل و برای نمایش تصویر و یا محتوایی برای عدم حضور کارشناس برای گفتگوی آنلاین تیک این قسمت را بگذارید
توجه: در شرایطی که مایل هستید در هنگام آفلاین و یا غیر فعال بودن گفتگو محتوایی به کاربر نشان داده نشود تیک این قسمت را بردارید
12- محتوا و یا تصویری برای نمایش وضعیت غیر فعال ماژول گفتگو وارد کنید



13- گروه های اصلی که پاسخ دهنده ماژول گفتگو هستند را انتخاب کنید
توجه: فرض شده است گروه های اصلی در قسمت گروه های حامی قبلتر در مدیریت کاربران ساخته شده است

14- گروه های رزرو را در هنگامی که گروه اصلی مشغول پاسخ گویی هستند انتخاب نمایید تا پاسخ گوی گفتگو با کاربران آنلاین باشند
15- تعداد پذیرش کاربران را وارد کنید و یا تیک نامحدود را بگذارید
توجه: در صورتی که تعدا کاربران در حال گفتگو 5 نفر انتخاب شود و 5 نفر کاربر در صف انتظار پاسخ قرار بگیرند وضعیت آفلاین برای کاربران دیگر به نمایش در خواهد آمد

16- نوع کاربران برای گفتگو را بر گزینید در صورتی که فقط گزینه اعضاء را انتخاب نماید تنها کاربرانی می توانند در گفتگو با کارشناسان شرکت نماییند که در سیستم ثبت نام کنند و یا قبلتر ثبت نام کرده باشند

17- پیام عدم حضور کارشناس در وضعیت آفلاین را وارد کنید
18- وضعیت فعال و یا غیر فعال بودن ماژول را برگزینید
19- بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شوند


آخرین بروزرسانی: سه‌شنبه 17 بهمن 1396 15:43:10
خانه | خدمات | محصولات | تماس با ما | درباره ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2018 All Right Reserved DAY Telecom Group